بهترین دستگاه گنج یاب 2022

بهترین دستگاه گنج یاب 2022

بهترین دستگاه گنج یاب 2022

لغاتی مانند بهترین، برترین، قدرتمند ترین، جدید ترین و … لغاتی نسبی هستند و با توجه به شرایط متغییر میباشند. برای مثال اگر کسی از شما در مورد بهترین خودرو سال2022 موجود در بازار بپرسد چه پاسخی به او میدهید؟ قطعا نمیتوانید با قاطعیت یک مدل از یک برند خاص را پیشنهاد کنید و از او سوالاتی در مورد قیمت، کاربرد آن و انتظاراتی که از آن دارد ، حجم موتور ، حداقل و حد اکثر سرعت و سایر ویژگی های مورد انتظار او میپرسید و سپس بهترین مدل را با توجه به پاسخ های او پیشنهاد میدهید.

بهترین دستگاه گنج یاب ایرانی و خارجی :

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدل های بسیار زیادی از دستگاههای فلزیاب و گنج یاب در بازار ایران و همچنین بازار های بین المللی موجود است و هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلف میباشند و برای انتخاب هریک باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. نکاتی از جمله قیمت دستگاه گنج یاب، عمق کاوش دستگاه، قدرت تفکیک و حساسیت دستگاه، سازگاری با محیط های مختلف کاوش، چند کاربرد بودن دستگاه و … سپس بعد از جمع بندی اقدام به خرید میکنیم.

از این رو برآن شدیم تا یک تست استاندارد و در خاک چند لایه استاندارد از اکثر دستگاههای موجود در بازار داخلی بگیریم و با بررسی نتایج حاصله ۱۰ مورد از بهترین دستگاههای گنج یاب را به شما عزیزان معرفی کنیم. در تست های به عمل آمده دستگاههای با سیستم کارکرد PI نسبت به دستگاههای VLF دارای برتری و دقت بسیار بیشتری بودند و عملکرد آنها در خاک های چند لایه بهتر بود. در ادامه بهترین دستگاه گنج یاب 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد :

 

بهترین دستگاه گنج یاب 2022

5 برند گنج یاب برتر خارجی نیز به شرح زیر است :

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

ردیاب فرکانسی 

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار 

09371414171 خط ثابت: 02144569250

تلگرام و اینستاگرام شرکت فنی مهندسی افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

تلگرام شرکت فلزیاب افشار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *